46,2874$% 0.15
53,6017€% -0.16
62,1538£% -0.1
6.277,08%0,31
10.444,00%0,63
41.636,00%0,63
4.219,29%0,16
13.938,48%1,42
13:09
HATAY (AA) – Hatay’ın Yayladağı ilçesinde yapımı tamamlanan Yayladağı Gençlik Merkezi, düzenlenen törenle hizmete açıldı.

Açılışta konuşan Hatay Valisi Mustafa Masatlı, gençliğin toplumun geleceği olduğunu vurgulayarak, “Bu merkezin açılmasıyla gençlerimizin umudu güçlenecek, eğitimlerine ve sosyal gelişimlerine katkı sağlanacak. Gençlik, umut ve mücadeleyle yoğrulmuş bir dönemdir. Bu döneme yapılan her yatırım, ülkemizin geleceğine yapılan stratejik bir yatırımdır.” ifadelerini kullandı.
6 Şubat 2023’teki depremler sonrası gençlerin sosyal hayata entegrasyonunun öncelikli hedefleri olduğunu belirten Masatlı, merkezin kamu kurumları, STK’lar ve gönüllülerin iş birliğiyle hayata geçirildiğini aktardı.

Merkez, Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından yürütülen ve Alman Kalkınma Bankası (KfW) desteğiyle gerçekleştirilen “Korunmasız Gençlerin Daha İyi ve Kapsayıcı Spor ve Gençlik Altyapısı ile Güçlendirilmesi Projesi” kapsamında inşa edildi.
Törene, Gençlik ve Spor Bakanlığı Yatırım ve İşletmeler Genel Müdürü Süleyman Şahin, Alman Kalkınma Bankası Ankara Direktörü Kirk Mildner, AB Türkiye Delegasyonu Altyapılar Program Yöneticisi Vidmantas Ruply ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Hatay’da Hayırseverlerin Desteğiyle Yapılan Ortaokul Hizmete Açıldı
Web sitemizi kullanarak, çerezleri kabul etmiş olursunuz. Çerezler, site deneyiminizi geliştirmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek ve trafiği analiz etmek amacıyla kullanılmaktadır. Daha fazla bilgi için lütfen Çerez Politikamız sayfasını ziyaret edin.